حافظ محمد طاهر محمود اشرفی، رئیس شورای علمای پاکستان و نماینده ویژه عمران خان، نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاورمیانه با نواف سعید المالکی، سفیر عربستان سعودی در پاکستان دیدار کرد.

حافظ محمد طاهر محمود اشرفی، رئیس شورای علمای پاکستان و نماینده ویژه عمران خان، نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاورمیانه با نواف سعید المالکی، سفیر عربستان سعودی در پاکستان دیدار کرد. وی ضمن تشکر از همکاری عربستان سعودی در خصوص بنزین، حل و فصل مسائل پاکستانیان مقیم در عربستان و  تقویت و تحکیم بیشتر روابط پاکستان و عربستان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

همچنین حافظ محمد طاهر محمود اشرفی روز جمعه در یک گردهمایی در لاهور گفت: همه اقشار باید نقش خود را برای احیای ارزش های اجتماعی و ریشه کنی افراط گرایی ایفا کنند. وی گفت: مجلس شورای مرکزی و کمیته اجرائی شورای علمای پاکستان روز ۷ نوامبر در لاهور تشکیل جلسه خواهد داد. محراب و منبر باید نقش فعالی در بهبود وضعیت کنونی کشور داشته باشند. وی در گفتگو با رسانه ها گفت: آگاه ساختن نسل جوان از سیره طیبه پیامبر اکرم (ص) بر عهده اهل محراب و منبر و روشنفکران و اندیشمندان مسلمان است. وی افزود: امروز یک موج شایعات و بداخلاقی توهین آمیز در شبکه های اجتماعی وجود دارد و هیچ کس نمی تواند آن ها را دستگیر کند. وضعیت افغانستان از ما دعوت می کند که به دنیا بگوییم اگر ثبات در افغانستان نباشد، برقراری صلح در منطقه دشوار خواهد بود. اگر داعش در افغانستان سازماندهی شده و قوی باشد، در همه جهان اثر خواهد داشت.

کد خبر 11107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =